2015年8月28日 星期五

Medilase用家見證~ 驚喜的755nm激光脫毛初體驗 好過想像中!

Medilase用家見證~ 驚喜的755nm激光脫毛初體驗

小妹自少就是一個典型的毛孩,可能係因為屋企人遺傳所致。而家周不時望到哥哥的腿毛,就會取笑他說:「當一隻蚊不慎飛入去的時候,可能走唔返出黎…XDXDXD!!! 」當然我就無哥哥咁嚴重啦,但小學讀書果陣,曾經試過有個男同學突然間走過黎問我:「做乜今日唔記得剃鬍呀?」-_-“…… 我仲記到家陣。點解咁多人都美人生鬚呢~
所以當時就立定決心,將來有機會,一定要實現我光滑無晒毛毛的夢想!於是,有乜好似可以脫到毛的方法我都試! 所以就開始用唔同嘅方法脫毛,剃刀、蜜蠟脫毛、眉鉗、剃毛器,就連漂白毛毛我都試過,有乜好過毛毛嚇人我都試! 最後結果梗係繼續生返出黎啦,唔止越生越粗,最憎就係搞到毛髮倒生,毛囊發炎……後來終於試過用彩光脫毛,心理上無激光咁強烈,對皮膚無咁傷,一黎就做晒全身,開頭果陣真係OK wol,但完晒個course之後一年幾,OH NO!! 又…. 生….. 返….. 出……黎…..嘅 >.< !!! 哩個係點解咁多人會不想嘗試光學脫毛吧? 作為一個用家,見證住各種唔同的脫毛方法,當然係要愈搵愈好,愈方便同滿意的方法!
之後心諗可能真係要做激光先OK,試過去最大間的dermes,間鋪係就係幾靚,d人都幾nice,但我用家見證了! 當個激光一打落黎果下,真係100個OMG !! 痛痛痛痛痛 >.之後個姐姐有乜講,我都聽唔入耳喇。好!我再試,上次都有同大家分享過去medilase做treatment,今次係第二次上去啦,決定詳細啲講。
其實我係見MediLASE激光脫毛中心咁多正評,有成20萬人試過都話好,有乜好過唔洗忍痛,小妹又去試,果然,真係好有驚喜!100 LIKES!! 即刻去Medilase用家詳細見證下!!!
<3 <3 <3
一去到MediLASE果度,間store好乾淨好Pro,之後個職員又好細心咁同我講解,分析皮膚狀況,

做之前果幾日,已經預先用剃刀清理好,並做好保濕,希望無咁痛。真係好過唔保濕就做,感覺會無咁痛…點解咁多人都讚無痛呢? 原來呢部medilase pro u 24mm本身已內置專利Dynamic Cooling Device (DCD),於激光發射前,都會極速噴出-20℃的冰感冷凍劑,可以即時冷凍及鎮靜皮膚,所以成個過程一d都唔痛。而且,cryogen其實很昂貴,MediLASE為了提供最安全同舒適的服務,確保療程間的cryogen使用量足夠而且達至最舒適標準。

走在最前的medilase原本已經引入比市面一般激光脫毛中心較大的24mm治療放射機頭,覆蓋範圍更大,打嘅過程都相對更快。但最值得一提的是,MediLASE呢部medilase pro u 24mm所發放嘅係755nm波長激光,只會被皮膚的黑色素吸收,瓦解黑色素,配合原廠正貨的cryogen同確保足夠的cryogen使用量底下,安全又無副作用,唔會傷到周邊的皮膚組織。medilase pro u 24mm仲係目前醫學界證實為「全球no.1激光脫毛科技」,所以一般4-6次療程就可做到「永久脫毛」的效果。

Overall今次MediLASE激光脫毛中心用家見證的脫毛經驗,實在令人驚奇 !~
Medilase有成20萬個正評: 而家透過blogger介紹去MediLASE做Pro Test ,就可以有Medilase 100 bloggers專享7折優惠!
仲有,我幫大家問到個轉會優惠返黎呀:-


沒有留言:

張貼留言