2015年8月28日 星期五

激光脫毛Medilase pro u 24mm - 求求妳救救怕痛的毛孩!!

激光脫毛Medilase pro u 24mm - 求求妳救救怕痛的毛孩!!

脫毛要永久脫毛?還是要舒服?唔係天荒夜譚!Medilase引入咗全新最top激光脫毛神器medilase pro u 24mm黎打救怕痛的毛孩們!
識得揀,你可以揀到永久脫毛效果work得黎又舒服嘅激光脫毛中心!

Medilase pro u 24mmtop?

首先,呢部Medilase pro u 24mm係全球No.1激光脫毛科技嚟嘅!唔係我講架,有醫學證實咗Medilase pro u 24mm係全球最快、最有效做到永久脫毛嘅755nm激光脱毛儀器嚟架!就算係好幼細嘅BB毛都可以徹底清除。而呢部Medilase pro u 24mm係獨家擁有,見個名就知啦,要親身體驗全球No.1激光脫毛科技Medilase pro u 24mm的話要去755nm激光脫毛Medilase中心啦。

Medilase pro u 24mm功效點好法?


再嚟就係功效。medilase pro u 24mm顧名思義同"24mm"有關,呢個24mm就係指medilase pro u 24mm用緊嘅24mm放射機頭。24mm放射機頭可以加倍激光能量,大大縮減療程次數,時間最高節省5倍咁多!三字記之約:快而準!

Medilase pro u 24mm點無痛法?

Medilase pro u 24mm有舒適保證,採用全球專利DCD™系統,就係每下激光前都會噴-20度凍霧出黎cooling 先,medilase都Promise原廠Cryogen冷凍劑保證達最舒適及安全標準,就係咁,怕痛的毛孩無有怕!

Medilase pro u 24mm點管理法?

Medilase中心利害之處更加在於服務!係全港唯一引進「DCIMS醫療電子服務追踪系統」嘅激光脫毛中心。「DCIMS醫療電子服務追踪系統」係咩嚟呢?其實一般都係用係醫院嘅管理系統,medilase而家就用呢套系統去管理客人嘅激光脫毛療程進度。而且,呢套系統會由Clinical Department監管。(Clinical Department又係咩東東呢?請見文底)除咗Clinical Department,每位客人都會由光學療程總監+光學治療師以2對1嘅方式去照顧成個激光脫毛療程進度。由重重保障,難怪Medilase中心係網上有超逾20萬正評啦!!仲有一班名人專業女性試過medilase中心之後都推薦!好評如潮喎!

##Clinical department係由臨床光學專家及註冊醫生組成,可以隨時隨地咁take care客人,同埋提供專業醫學分析&建議。

沒有留言:

張貼留言